.
.

Please don't go!

 Annyeong chingu,

      So, kak Aida dah umumkan pemenang Contest blog paling hebat yeahhh. Haha, aku saje jea tambah 'yeahhh' kat belakang tuu, bagi gempak sikit korang nak bace kan kan? hahak. And tiga2 blog yg menang tuu pun memang hebat punn! jeles aku T____T

      Sebelum aku mulekan citer aku lagi, aku just nak cakap,

Happy 500th Day B2ST! :) I will always be a B2UTY
 Happy 500 days, BEAST. It’s not a Mystery how Beautiful you boys truly are. With each Breath you take and each step you make, you make our Lightless days grow brighter. I hope you can keep on Shocking us for many more days to come. Never forget how Special you are, our Very Important You. While the road may not come Easy, remember that your B2UTYs are here, by your side, waiting for the Lights to Go On Again.

   Oke oke, sekarang niy aku nak kongsi cerite sikit niy, semalam, 'orang tuu' masuk kelas aku sebab nak pnggil budak2 rumah sukan Waja, *Waja means rumah sukan hijau :)* pastuu, budak2 kelas aku ape lagi? mule lhaa pnggil2 name aku lhaa, ape lhaa, gedik betul! =.=' HAHA. pastuu, aku pun curik2 lhaa pandang dia dengan mata aku yg orang kata bulat lagi menawan niy, HAKTUIHHH. Pastuu aku nak jea saje2 kuar pura2 jadi ahli rumah Waja, tapi cikgu tahu aku rumah biru, or Satria T____T melepasss peluang aku =.= then, aku dapat gak pergi! sebab cik Anis dan kawan baiknya datang untuk pnggil ahli rumah Satria yg masuk acara untuk hari sukan kat UKM, Bangi sabtu niyy. Aku lhaa tuu. Aku masuk acara lari 200 m, haa, takut kott. then, waktu kuar tuu lhaa, aku curik2 lagi pandang dia, aku sebenarnye mmg selalu usha dia, dia jea tak tahuu. dia ingat aku sombong, haha. act, *aku selalu usha dia, tapi bila depan dia aku buat2 belagak or jual mahal sikit, haha. Jahat kan akuu? -____-


     Pastuu, dah abes check name, IC semue tuu, masuk kelas balik. Then, atira datang kat aku. Dia kate lhaa, 'orang tuu' nak pindah dah pertengahan tahun niyy. pastuu, aku kate lhaa biar betik en? tira un kate ar betul, mmg dia tak tipunye. watpe nak tipu kan? pastuuu, mood aku terus berubahh. hmm, nape nak pindah? nape tak nak duduk sini jea? kan best? ade saya. :P

     Tapi aku sedih tuu, mmg sedih gak. tapi tuu untuk mase depan dia gak. So, takpe lhaa. Bye awk. Huuuuu T_____________________________T

P/S: Exam minggu depan, hari Selase, aku tak ready ape2 lagi so aku nak study bnyk start sekarang, so this blog will not be touch until my exam ends, is that clear? :)

This crap written by : Ary