.
.

Semuanya hebat!

Annyeong chingu!!:face1:
Korang ape khabar? sehatt? aku update blog niy jarang jarang sebab aku busy sikit lhaa dengan tusyennye lagi, dengan sekolah, homework, segalo galonya lhaa. Kesian blog aku niy berdebu sikit kan kan? Ehh, tadi kat skola kan mmg aku tak bole concentrate ohh. Nak tahu aku fikir psl apee? pasal contest blog paling hebat by kak Aida tuu, dengan Kikwang aku >.< so, balek skola tadi, aku call mak aku mintak laptop :face50: haha, aku tak kaya mcm korang, ade laptop sorang satu, aku pinjam mak aku punya jee. pastu, on on laptop teros bukak blog kak Aida, haha, wahhh aku terkejot bhaii sebab tercalon dalam TOP 13, serious, kembang akuu depan laptop mak aku niyy. pastuu, aku usha2 ar, blog yg ade dlm list tuu, mangaii, semue hebat2 belake, serious aku ckp kau. mcm mner den nak monang niyy?? haha. takpee, aku tak kesah pun, menang ker tak, siyesly. ngeee ~ janji aku ade pengalaman masuk contest, dari takde lnsungkan? :) so, KAMSAHAMNIDA to unnie Aida!! ~

Oke oke, niy nak citer psl aku gie kem hari sabtu dan ahad lepas :) bole lhaa, best lhaa jugak akak2 fasilitator tuu, cume abg fasi aku jee yg membosankan, aku mmg bnyk kali gile terlelap aku ckp kau, haha. tapi ade satu jea lhaa slot yg aku rse best, iaitu waktu dye suruh group aku tulis dlm kertas name aku, hobi aku, makanan favorite aku, bende yg aku benci dan yang paling aku sayang.

Pastuu, dah siap semue tuu, dy suruh dekat setiap belakang or hujung skali ayat aku tuu, tambah bende yg aku tak suke. phm takk?? takpe , fhmkan dulu ape yg aku dapat niy:

Nama saya Arisya Binti Azlan Ulat.
Saya suka Berblogging Ulat.
Saya suka makan Pizza Ulat.
Saya sayang Lee Ki Kwang Ulat.

:w:
Paham takk? dah ar aku kene berdiri pastu kene bace kuat kuat! >.< HAHA, gile doee. yg paling aku kesian tuu kat Lee Ki Kwang, kesian baby aku. HAHAHA. Oke oke, pastu yg best tuu, semalam aku order clear file B2ST! gembiraa gilee ! tapi satu jea, haha. mak aku yg bayar. bukan aku. aku takde duit. almaklumlah budak kecik agy. haha xD thanks for reading chingu! saranghaeyo :)

P/S: To jantan tak gune yg bername ZARUL, GTH lhaa bodo!

This crap written by : Ary