.
.

*Heartbroken?

Annyeong chingu,
    How are you guys? hihi. Kalau korang rase aku bnyk ckp bhse inggeris, aku mintak maaf sebab aku just nak improvekan english aku sajaa xD sebenarnye, aku selalu bukak blog niy, tapi aku just tak update jee, so kalau korang nak antar ape2 kat shoutmix aku antar lhaa, mesty aku balas :) aku tak update sangat sebab aku takde citer nak story kat korang, mianhae -..- and lagipun, sekarang aku selalu bukak laman web youtube, tengok video2 artis feveret aku, ekekeke. Tumblr punn aku tak active sangat, and twitter puun samaa! followers aku daripade 803 aku tengok sekarang dah tinggal 700+ something jee xD ngekk doe, asal jarang online jee, mesty followers berkurang T____T sebab tuu lhaa aku malas sikit nak bukak twitter tuu. Tapi tapi, ade satu aku suke pasal twitter, sebab aku bole stalk kwangiee akuu! yeahh. Aku sanggup tau translate some of korean language tweets yg dy tweet tuu kpd bhse inggeris! >.<
   And thanks to my ex-madu Jojo, aku dapat tengok Oh! My School yangg ade kwangie! :D sumpah lawak doee, aku tergelak2 depan lappy niy smpai sakit mulut -__- thanks sebab hiburkan hati akuu yang tengah gundah gulana pada waktu itu, *ape ayat tak bole blah niy?* ahaha.
  Oke, citer laen pulak >.< hari tuu aku pergi jalan2, sebab mama ade dinner office dy tuu. Kteowng tak bole masuk, so lepak2 lhaa smpai bejam2 lhaa >.< tunggu punya tunggu pastu usha jap kedai CD yg ade dekat situ, err, kedai Speedy tak silap. Tetibe,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I SAW B2ST'S 'Light's Go On Again' & 'Mastermind' CD!
Aku pe agy? cepat2 amek then tunjuk kat bapak aku, tahu bapak aku kte ape? dy kte cmniy:

Ayah: 'Alaa, niy kan kau selalu tengok dekat Astro Hitz tuu?'
Me: 'Alaa ayah! yang tuu laen lhaa, diorang niy *tunjuk gmbr kat CD tuu* jarang keluar! T__T

  Aigooooo, tetibe bapak aku ungkit pasal album2 Justin Bieber and all the posters in my wall -..- *bilik aku penuh dengan gmbr JB xD* alaa, sekarang aku dah tak suke sangat JB, aku kan minat K-POP sekarang? ecece :P tapi honestly, memang aku menyesal beli album JB yang acoustic version tuu, dah lhaa harga smpai RM 49.90! CD B2ST tuu baru RM 46 something >.< dah kerane nak sangat, aku pun amek jee lhaa 'Mastermind', sebab dy murah sikit :P janji BEAST, haha. Tapi bapak aku still tak bgy, dy kate tnye mama aku dulu -..- aku pun cepat2 lhaa call, tpy mama tak angkat. Aigoooo, aku pun merajuk lhaa smpai balek rumahhh, HAHA xD
P/S: Aku memang kuat merajuk :P


This crap written by : Ary