.
.

Contest blog paling hebat!

Annyeong!! :face75:
Korang ape khabar? sihat? heee ~ kepada followers yg dah follow aku tuu thanks ea! Cuti seminggu niy mmg aku bosan gile ar duduk rumah jea , tengok tb pastu makan, tido dan online facebook or blogger, haha.. bilik tidur aku pun dah bersepah dah sebab malas nak kemas, HAHA anak dara ape niyh?? ecece, ehh, tengok aku dah lari dari tajuk dah, haiyoooo.. oke okee berbalik kepada tajuk kita sebentar tadi ya, *ayat tak bole blahh* :face50:
Haaa... mcm tajuk kat atas tuu jugak, aku telah di invite olehh kak Aida Shafiena untuk menyertai Contest Blog Paling Hebat melalui shoutbox akuu, haha, thanks akak! blog akak pun coomel jugaks! kemas jea! I LOIKEEE xD ngeee~ blog aku pun sebenarnyer takde lahh sehebat dan secantik dan secomel blog koranggs, tapi takpe takpe aku join gak demi kak Aida Shafiena! hahak, *bukan nak bodek ehh?* :face71:
Lagipun niy contest pertame yang aku pernah join beb! so aku tak tahu menahu sangat laa, heee ~ so kalau korang rase nak join, ikut syarat-syarat yg disertakan kat bawah niy ehh?:
:face64:


Baca niy betul betul!*bukak mate tuu BESAR2!: :face38:

2. Buat entry bertajok Contest Blog Paling Hebat By Aida Shafiena, entry korang mesti lah mengenai apa yang hebat mengenai blog korang dandan blog Aida Shafiena nie atau blog Mira Awaludin nie . kalau boleh kasi lah cair sket :P
3. Buat entry sekurang-kurangnya TIDAK KURANG DARIPADA 100 HURUF ! bukan patah perkataan tau :P
4. Mesti masok kan banner contest nie kat entry and kat sidebar
5. WAJIB tag kepada 3 blog yang korang rasa menarik dan paling hebat.
6. Akhir sekali , korang comment entry nie dengan sertakan sekali url entry korang tu tau!
TARIKH TUTUP: 22 FEBRUARI 2011

Ade hadiah tak? ehh, mesty laa ade! hehe, sooo, aku harap kak Aida Shafiena ngn Mya pilih aku sebagai pemenang!:face15::n: hahahak, tak laa, aku tak kesah menang ker tak, heee ~ so untuk penuhkan semue syarat syarat yang telah diberi oleh kak aida niy, aku kene tag 3 blog yang aku rasa hebat dan comel! :face46:
3 orang yg aku tag:
:103:
:95:

This crap written by : Ary